سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

كنترل هفت ماهگي

1391/3/3 21:23
519 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام گل مامانقلبمژه

1خرداد شماوارد ماه هشتم زندگي شديبغل ومن هشت ماه بودنتو به تماشا نشستم ماچوشكرگذار خداوند مهربان كه تورو فرشته زندگيمون قرار دادفرشته

عصرش با بابایی رفتیم پیش خانم دکتر برا کنترل ماهانه ت خانم دکتر دیدت و همه چیز نرمال بودچشمک هم قد و وزنت خوب بود هم دور سرت هوراخانم دکتر دستور غذایی داد و گفت که برات ازون غذاها تهیه کنم زبانو شما نوش جان فرماییخوشمزه

مامان جان فردا روز پنج شنبه شما اولین سفرتو به همراه مامانی میری تبریز دلقکبرای عروسی خاله جونیهورا خیلی خوشحالم بغلچون یک سال هست که سفری نرفتم نگرانمامان جون اونجا نت نداریمناراحت برا همین 2 هفته نمیتونم برات مطلب بذارم ولی وقتی برگشتم همه چیزو میام و تعریف میکنم برات عزیز دلم از خود راضیقلب

از خودت بگم که خیلی شیرینتر شدی و شیطونتر آخالانم داری داد و هوار میکنی با خاله جونی بازی میکنی نیشخندبغل

باید برم گلم قلبخیلی حرفا میخواستم بهت بگم ولی وقت زیادی ندارم ناراحتبایدآمادگیارو تموم کنم برا فردا کاری نمونه ماچ

دوووووووووووووووووستت دارم ماچقلببغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الناز
5 خرداد 91 20:17
عزیزم از سهند یه عکس بزار دلمون رفت هشت ماهگیش مبارکککککککککککککک عروسی بهت خوش بگزرههههههههههه www.benya.niniweblog.com
مریم مامان پندار
6 خرداد 91 12:40
هفت ماهگیت مبارک عزیز خوش بگذره تو عروسی حسابی برقص و شاباش جمع کن