سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

تو خلوت من:)

1391/3/3 21:12
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم عزیز دیلمماچبغل

امروزم اومدم از خودت بگم قلبکه شدی دنیای من و تنهاییامو پر کردی بغلبعضی وقتا که خوابی میشینم و سیر نگات میکنم خیال باطلاینقده مظلوم و بیخبر از همه جا و همه دنیا اروم خوابی خوابفرشتهکه غبطه میخورم به معصومیتت.قلبچشمکبا اومدنت دنیام عوض شده اطرافم همه چی بی معنا و تو شدی تمام معنای حیات اینقد دوستت دارم که به قلم نمیشه آورد ولحظه ای که ازت جدا میشم دلم آروم نداره و دوس دارم همیشه کنارت باشم و در بغلت گیرمقلببغل

گل قشنگم روروک سواری رو دوست داریمژه البته وقتی که تازه از خواب بیدار شدی و سرحالی نیشخندتمام خونه رو پاکسازی میکنم از خود راضیدم دستت چیزی نباشه و راحت بتونی سواری کنی زبانبا این حال تو بازم یه چیزی پیدا میکنی برا خرابکاری.تعجب

وقتی سوار رورویکی و میام بطرفت با تمام قدرت خودتو پرت میکنی بطرفم و دستاتو باز میکنی بغلکه بر دارمت و بغلت کنم منم دلم راضی نمیشهزبان و بغلت میکنم بغلو تو خنده ای از سر پیروزی نیشخندتحویلم میدی قربونت بشم من زبانمژهقلب

تازگیا هم یه صدای خاصی از خودت در میاری متفکرنمیدونم چجوری توصیفش کنم نیشخندکه نشانه اعتراضته خیلی میخندیم خندهبه این صدات فدات بشم ماچ

الان دیگه یه جا بند نمیشی موقع خوابیدن همش غلت میزنینگران و میای طرف من ونصف شب میبینم که پات اومده طرف صورتمابرونیشخند

چند تا عکس هم تو ادامه مطلب میذارم از رورویک سواریت

سهندی

ببینین دارم روروک سواری میکـــــــــــــــــــــــــــنم باااااااااااااانیشخند

سهندی

مزاحم نشو خاله بذار تلویزیونمو ببینم دیگه همش عکساوه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرند
10 خرداد 91 13:44
روروئک سنهد گلی مثل روروئک دلارامه فقط رنگش فرق داره مبارکه. خوب کاری کردی براش خریدی اینجوری هم سرگرم میشه هم زودتر راه رفتن یاد می گیره.
ye bande khoda
23 خرداد 91 14:00
manam roroak mikham
ستاره ولوله
29 خرداد 91 20:16
اوخی خوش به حالت الان منم هوس کردم یکی برا خودم بخرم
سارا بهرويان
1 تیر 91 9:10
جي روروئك خوشملي،مباركت بااااشه سهندي جوووووووووووووووووووووونم ايشالله يه روز عكس پرادوت رو بذاري اينجا