سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

سهند من

1392/3/17 14:37
715 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...خاله فدات شه...نمیدونی چقدررررررررررر دلم برات تنگ شده اینکه بقلت کنم  بوست کنم... چن روز پیش با مامانی حرف میزدم برده بودت پیش خانم دکتره وزن و قدت بگیرن...ماشالاااااااااا بزنم به تخته 12/5 کیلو وزنت بوده و 84 سانتی متر هم قدت ... خاله قربونش بره بزرگ شی کلی کشته مرده پیدا میکنی...عینک  مامان میگفت زبون باز کردی نصف و نیمه ترکی . فارسی قاطی حرف میزنی هر جا هم کم میاری میگی ماماننننننننننننننننننننننن....نیشخند 

حالا بازم بهت سر میزنم... کلییییییییییییییی بوست داره خاله...بوسسسسسسسسسسسسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهلا
1 فروردین 92 11:37
عزیز خاله عیدت مبارک
مامانت که وفا نداره بهمون سر بزنه

در ضمن میشه به ما هم سر بزنید از برنامه غذایی سهند جون به من هم بگید


عزیزم دسترسی به نت ندارمتا جایی که بتونم سر میزنم فدات