سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

واکسن 6 ماهگی هم گذشت:)

1391/2/14 15:58
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان قلب امروز6ماه و2روزته ماچصبح رفتيم مركز بهداشت برای كنترل و واكسن6ماهگيتاسترس الهي فدات شم اول قدو وزنتو کنترل کردیم که قدت شده بود 72 و وزنت شده 9کیلو ماشالا پسرم ماچخانم بهداشتی هم گفت که همه چی خوبه و بالای منحنی رشد هست باید مواظب باشم چاقتر نشی از خود راضی

بعدهم نوبت واکسن که شد من دلم هری ریختناراحت به جای تو دردم اومد عزیزم بمیرم یک گریه و جیغی کشیدی گریهموقع واکسن زدن که نگو اشک چشمات سرازیر شد دلم منم درد گرفت نگرانفهمیدم که یه لحظه هم نمیتونم گریه تو ببینم فوری بغلت کردم بغلو سرگرمت کردم تا یادت بره زبانزودی هم ساکت شدی بابایی هم بردت بیرون تا هوایی بخوریفرشته بعدم برگشتیم خونمون هر 4 ساعت تب بر میدم تا خدایی نکرده تب نکنی مژهو تا عصر که خوب بودی ولی عصری یکم گرم شدی و پاشوره ت کردم و داد میکشیدی و دوس داری همش تو بغلم باشی بغلماچ

2 هفته هست غذای کمکی را برات شروع کردم مژهاول لعاب برنج و هفته دوم فرنی هر دوشو بالذت خوردی شیکموی مامان خوشمزه

الانم عکس میزارم که حال و هوامون عوض شه زبان

در ادامه ببینشون

سهندی

پســــــــــــــــــــــــــــرم اونجا رفتی چیـــــــــــــــــکار؟؟متفکر

سهندی

از چی متعجب شدی ؟؟خاله ست دیگه ازت میخاد فیگور بگیری سوژه شدی براشنیشخند

سهند

قربون اون طرز نگاااااااااهت بشممممممم من قلبیکمم خرسی رو نیگا کن زبان

سهند

منم میخاااااااااااااااااااااام چایی بخورم خوو (داد از سهند)نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا مامان مه سما
8 اردیبهشت 91 19:57
هزار ماشالله چقدر شما آقایی عزیز دلم ........... اینور پسرت عین ادم بزرگا نگاه میکنه


مرسی زهرا جونم پیسرم بزرگ شده خب اماده باشین میایم خواستگاری ههههه
مریم مامان پندار
11 اردیبهشت 91 0:22
خدا رو شکر عزیزم که راحت شدی تا یکسالگی
فدای گل پسر بشم من


خدا نکنه خاله جون قفوووونت