سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

سهندی و حمام :))

1391/3/21 21:28
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام بغلبعد مدتها اومدم برات مطلب بذارمنیشخند آخه خونه مامانی تو تبریز دسترسی به نت نداشتم که بیام پیشت ناراحتماچ

اول میخام عکسای حموم کردنتو بذارم زبانیه شلپ و شولوپی راه انداخته بودی که بیا و ببین من که بهت میگفتم شاپ شاپ با دستات میکوبیدی رو آب و خوشت می اومد خندهبعد هم برات تعریف میکنم چیا شد تو تبریزعینکماچقلب

عکسا رو توی ادامه ببین عزیز دلم نیشخند

سهندی

به به حمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــومتشویق

سهندی

سهندی

سهندی

سهند

سهند

سهند

سهند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

لیلا
23 خرداد 91 12:48
ماشاا... هزار ماشاا... به این پسرخوش اخلاق غریق نجاتیه واسه خودش
ye bande khoda
23 خرداد 91 13:58
khili bahal bood yade bachegihaye khodam oftadam
مژگان
27 خرداد 91 23:27
سلام سهند عزیزم من دوست مامانیم تو کلاس زبان باهاش آشنا شدم نمیدونی مامانی چقدر دوست داره اما ماها که باهاش بودیم خوب می دونیم انشاله همیشه زیر سایه پدر مادرت سالم باشی
بوس قربون هیکل نازت که آب بازی دوس داری
خاله مژی

ووووووووووووووی مژگان جونم سورپرایزم کردی میسی گلم بوووس دوستت دارم عزیزم خیلی خوشال شدم
فالینوس
28 خرداد 91 16:30



وای چه عجب دوسی شمارم دیدیم اینجا مرسی از لبخندت
ستاره ولوله
29 خرداد 91 20:13
مامان عرشیا
30 خرداد 91 15:19
عزیز دلم چه حالی میکنه.
سارا بهرويان
1 تیر 91 9:12
آخ جووووووووووووووووووووووووووووووووون آب بازي
چه صفايي ميكنه ها
قوفونه اون خنده هاي نازش بيشم كه مث فرشته ها ميخنده

مرسي خاله جوني بوووس دلمون برات تنگيده بودا
زینب مامان محمد رضا
12 تیر 91 23:36
ای جونم سهند عسلی عافیت باشه





میسی عزیزم