سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

***نوشتم پسر گلم بدونه***

1391/2/30 12:31
937 بازدید
اشتراک گذاری

   

سلام عزیز دلم پسر گلم قلبماچبازم اومدم تا اتفاقاتی که افتاده رو برات بنویسم تا وقتی بزرگ شدی بخونیشون زبانو بدونی چه شیطنتا کردی پسر عزیزمآخ

چند روزه که دماغت میگیره ناراحتو خس خس میکنه سینه ت قطره برا بینی ریختم ولی درست نشدی نگرانعصر میخام ببرمت پیش خانم دکتری تا بهم بگه چیکار میتونم برات بکنم تا بهتر شی عزیزمبغل

دیروز هم برات رفتیم خرید عید یه شلوار جین و دو تابلوز خریدم برات خوکشل بودند ایشالا که مبارکت باشه عزیزم به سلامتی بپوشیشون

چند روزیه وقتی بغلم میشینی و من برات حرف میزنم سرتو بر میگردونی و نگاهم میکنی آی فدای اون نگاه و چشات بشم من

دندوناتم که از یه طرف اذیتت میکنن فک میکنم داری یواش یواش درشون میاری که دستات همش توی دهنته وآب دهنت آویزونخوشمزه

 

اینجا تو ادامه مطلب هم چندتا عکس میذارم براتقلبماچ

 

 

پسر گلم در حـــــــال خوردن دســــــــــــــــــــــــــتاتی اینجااز خود راضی

خوشـــــــــــــــــــــــــــــــمزه ان مامان جان منــــــــــــــــــــــــم میخااااااااااااااااااااااااااااااام خوشمزه

آی مـــــــــــــــــــــــــن فدای اون نیگــــقلبـــــــــاه کردنت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان پندار
24 اسفند 90 17:54
وای خدا چه عسلی شدهههههه


ممنون عزیزم
دخمل خاله یکتا
27 اسفند 90 18:37
سهند خوشمله عیدت مفارکا باشه



میسی عزیزم همچنین
سمی
28 اسفند 90 20:40
سلام پوستم به منم سر بزن خوشحالم میکنی.
نهیر
5 فروردین 91 11:33
سال جدید مبارک
سهند جونم دوستت دارم مامان راست میگه قربون اون نیییییییییگاه کردنهات


وااااااااااای کی اینجاست خاله جونی میسی