سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

***5ماهگی پسری به روایت تصویر***

1392/3/17 14:41
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم اینبار اومدم فقط عکسایی که ازت گرفتمو میذارم براتقلب

 

 

 

 

ولی دلم نیومد چند کلام برات ننویسم نیشخند

پسرم 5 ماه و 24روز از اومدنت گذشت و تو روز بروز بزرگتر و بزرگتر میشی بغلو من از بودن در کنارتو لذت میبرم قلب هنوز مامان بزرگی خونه ماست و کم کم داره بهتر میشه عمه جون و خاله جون هم هستن حسابی دور و برت شلوغه زبان

هنوز انچنان که باید غلت نمیزنی ولی راه میری با کمک بابایی متفکرفک کنم دوس نداری سینه خیز بشی دوس داری بدوی یهویی نیشخند

هوا کم کم گرم شده و لباسای آستین کوتاهتو تنت میکنمزبانخوشکل میشی لختی از خود راضیمیترسم دخملا بدزدنت نیشخند

واااااااااااای از دست جیغات که هرازگاهی خونه رو به لرزه در میاری تعجب

بابایی که از در میاد تو تا صدات میکنه همچین خودتو براش لوس میکنی مژهو براش میخندی لبخندکه قند تو دل بابایی آب میشه کلا پسر خوش اخلاقی هستی فرشتهو هرکی میبیندت میگه کپی باباتی

برات غذای کمکی رو شروع کردم 2 روزه که بهت لعاب برنج میدم تو هم با اشتهای فراوون میخوری خوشمزه

کالسکه سواری و پیاده روی عصرا هم برنامه جدیده ته با مامانی میبرمت پیاده روی خیلی اروم میشینی تو کالسکه ت و اطرافو تماشا میکنی قلب

فعلن همینا بازم میام فدات شم ماچ

در ادامه مطلب ببینشون مژه

گل گسر13 بدر

این عکس رو روز 13 بدر تو حیاط خونمون بغل مامانی هستیقلب

سهندی

قـــــــــــــــــــــد وبالاتو قربـــــــــــــــــــــــــــون مامان جان ماچ

سهندی

محبوبترین اسباب بازیهات فک کنم همین طرف میوه باشه از خود راضی

سهند

از عکس گرفتن های پشت سرهم خاله جوون در تعجبینیشخند

سهند

اینجام بعد از کلی بازی کردن در حال استراحت بودی که باز خاله جوون شکارت کرده چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مليحه
24 فروردین 91 17:39
واي جيجمل اين گل پسر
زودي يه دختر بيارم تا دخترا پسرتو ندزديدن
بعد براي دخترم مي خونه:
دختر همسايه شباي تابستون ......



سلاااااااااااام ملیحه همسایه جون زودی دست بکار شو تا از دستت در نرفته هههه
سارا بهرويان
27 فروردین 91 8:11
وووووووووووووووووووووووووي قوفونه اون خنديدنت بشم من الهي

خدا نکنه خاله جون مرسی
اسممون رو یادم رفته
30 فروردین 91 16:09
سلام کوچولو .... قدر این مادی و خاله هایت را بدان .... خوشگله پسر من می رم دوباره که برگشتم می خوام ببینم دست یکی تو دستته ها
سارا
31 فروردین 91 13:24
عزیزم ماشاا.. ماشا... زنده باشه الهی ،هرچی بزرگتر میشه نازتر و خوردنی تر میشه