سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

رویدادهای جدید

1392/3/17 14:36
919 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم قلب

بعد مدتها تونسم بیام نت و برات مطلب بذارمماچ الان که ماه خردادنودودو هست تو توی ماه نوزدهم هستی و کم کم به 2 سالگی نزدیک میشی و من و خونواده شاهد بزرگ شدنت هستیم و لحظات شیرینی را باهت به ثبت میرسونیمبغلقلب

همه حرفایی که من بهت میگمو تکرار میکنی اونم با تلفظ صحیحش قربونش برم که اینقد شیرین شدی عزیز دل مامان زبان

وااااااااااای اینقد حرف دارم که نمیدونم از کجا شروع کنمنگران یا کدومشو بگم گریهبذا از واکسن 18 ماهگیت بگم که خیلی آقا بودی و اصلن گریه نکردی تعجبخیلی تعجب کردیم نیشخندخودمو آماده کرده بودم برا گریه کردنت و من خودم بیشتر از تو میترسیدماسترس مثل مردا اصلن گریه نکردی بغل بابایی بودی که خانوم پرستار اول به بازوت واکسن زد اصن متوجه نبودی و دردت نیومدمژه برای پا زدنی هم یه کوچولو مامانی گفتینگران و بعد دیگه تموم شد و بابا بیرون برد تا من کارای مهر و کارت رو انجام بدم و بیام ماچبغلمرسی که اذیتم نکردی عزیزمماچ

دنونهای آسیابت که دارن در میان خیلی اذیتت میکنن گریهیه انگشتت تقریبن همیشه توی دهنته خوشمزهو بد اخلاقیت بیشترش به خاطر دردی هس که داری فدات شم بغلقلب

تو خونمون بودنی جمعه ها بیشترشو با بابایی میریم گردش برده بودیمت آبشار مارگونهورا کلی با آب بازی کردی و همش میگفتی آبشاااااااااا نیشخندو ذوق میکردی که توی آب هستی تشویقباغ ارم رفتنی هم آب بازی رو بیشتر ترجیح میدی تا قدم زدن رو چمنا قلب

کلماتی که میگی البته بعضیاشنیشخند

مشین :ماشین

تیویزیون:تلویزیون

چیراغ:چراغ یا هر لامپی که ببینی

تشویقجملاتی که میگی :

پلیس عمو چیاغ قیمز واستاده

الان سبز شد

دس دسی باباش میاد

تاب تاب بازی خدا نندازی بابا بندازی

خوش اومدی

من خوردم

ماشین سواری بریم

البته خیلی ترکی صحبت میکنی و کلن طوطی گذاشتن توی فامیل اسمتو چون هرچی میشنوی رو تکرار میکنی و میخندی و ذوق میکنی زبانبغل

...

خیلیشم الان یادم نمیاد

وقتی که ما میخندیم تو هم دونسته یا ندونسته هاها میخندی خندهبه مسخره هم میخندی تا مارو بخندونیقهقهه به خودت آفرین میگی هر وقت کاری رو درست انجام میدی تشویق

با عمو سعید (شوهر خاله جون)میونه ت خیلی خوبه چون دسته کلیدشو همیشه بهت میده و تو عاشق کلید و ماشینی نیشخند

وقتی که یه کاری میکنی که میخای من عصبانی نشم بهم با اخم نیگا میکنی و آروم میگی آره؟دعوا ؟آره ؟منم میخندم و تو هم ذوق میکنی و یادم میره که کلی عصبانی بودمازت از خود راضینیشخندماچ

پاپایین :وقتی میخای بیای پایین این کلمه رو میگی وااااااااااااای خسته شدم کارا و شیرین کاری های تو تمومی نداره فعلن برا امروز بسه الان بریم ادامه مطلب برا عکسا

 

 

سهندی

دارم نونوایی میکـــــــــــــــــــــــــــــــــنم دا چیه مگه نیشخندزبان

سهندی

اینم اردکمه که دارم بهش غذا میدمنیشخنداز خود راضی

سهندی

اینم لباسای جدیده که خاله جونی برامون خریده دستش درد نکنهماچ

سهندی

خب کلیدارو عمو داده دا چیه چرا میخایین بگیرین؟نگراننیشخند

سهندی

پسر عشق تکنولوژی من ماچنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)