سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

بعد از مدتها :(

1392/3/17 14:39
843 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم بغلبعد از مدتها قلببازم اومدم پیشت تاماچ برات از خودت بگمچشمک آخه یه مدت خاله جونی رفته بود تهران نگرانو من سیستم نداشتم تا برات مطلب بذارم تویزبان این 3 هفته کلی بزرگتر شدی و کارای جدید یاد گرفتیهورا

الان تو میتونی :دلقک

1-کامل 4 دست و پا میشی و یه جا بند نمیشی همینکه میذارمت زمین دنبالم راه میفتینیشخند

2-تا اسمتو صدا میکنیم تو هم جواب میدی تعجبیه صدای طولانیه جیغ مانندی در میاری که کلی میخندیم بهتخنده

3-بابا و دده رو خوب میگی اما مامان نمیگیگریه

4-با رورویکت که کاملن گشت میزنی و همه خونه رو زیر و رو میکنیآخ

5-وقتی میگم بهت نا نای میرقصیاز خود راضی کامل میپری بالا و پایین دستاتم تکون میدی ماچ

6-دس دسی هم میکنی بطوری که صداشم میادتشویق آی من فدای اون دستای کوچولوت بشم بغلماچ

7-شبا همش غلت میزنی خمیازهمنم خوابالو نمیذاری بخابمگریه

...

فعلن همینا یادمه عزیزم مامان جون و خاله جونی بازم برمیگردن شهر خودموننگران وبرا همین یه مدت بازم نت نداریم گریهاز همه دوستانی که اومدن و سر زدن بهمون تشکر میکنم بغلو میبوسمشونقلب عکسات هم آماده آپلود نبودن دفعه بعدی ایشالا همشو میذارم عینکمژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سونیا
25 تیر 91 15:39
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
ستاره ولوله
25 تیر 91 21:53
آفرین سهندی ای جونم جیگر داره بزرگ میشه خدا حفظش کنه
منم یه پسر دایی دارم جیگره مثله سهندی یه ماه دیگه یه سالش میشه هروقت میبیینمش یاد سهندی میوفتممحکم محکم از طرفم ببوسش


تو همپسر داییت رو به جای من که نمیتونم سهندمو بقل کنم ...بقل کنو ببوس...
خاله سنا
29 تیر 91 21:55
اخی عزیزمــ@};


حدیث
9 مرداد 91 22:20
سهههههنددددد از شما انتظار دیگه ای داشتم خالهههه اول متمت بعد بابا
حدیث
18 مرداد 91 14:55
بابا هنر منده پسرممممم


بلیییییییییییی پس چی فکر کردین خوانندس بچم...:دی
مامان ساينا
25 مرداد 91 7:02
اي جونم چه شيرينه اين سهند جون خوشمزه


مرسیییی...به خالش رفته...
مریم مامان پندار
10 شهریور 91 16:17
سلام دلم تنگ شده بود عزیزم خوشحالم برگشتی
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$



سلام مرسی عزیزم
رهگذری عاشق کودکان
1 آبان 91 11:31
سلام. خدا حفظش کنه. امیدوارم خداوند سهیل جون و همه ی فرشته کوگولوهلی خودش رو از خطرات جسمی و روحی در امان نگه داره.
عاشق بچه های کوچکم که چشمه ی پاکی و زلالی ناب و مایه ی دلگرمی من تو این زمونه ی کثیفن.



مامان سلدا
1 آبان 91 16:28
تولدت مبارک گل پسر


مرسی