سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

عیدانه....

1391/2/14 16:08
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دیلم قلبببخش که دیر به دیر میامناراحت آخه کارام زیاده نمیتونم وقت کنم و بیام برات مطلب بذارمنگرانبغل اما دوستت دارم با تمام وجودم عاشقتم گل مامانماچزبان

هر روز که میگذره تو بزرگتر و بزرگتر میشی و خوردنی تر بغلمژه,لوس شدنات ,قهر کردناتقهر, گریه کردنات گریه,خندیدنات خندههمشون برام خاطره ای شیریننماچ مامان جان همیشه شاد و سرحال باشی ایشالا بغلو سلامتیت آرزومهقلب

این روزا خیلی شیرینتر شدیاز خود راضی هر از گاهی بهت میوه که میدم باذوق و شوق فراوون ملچ ومولوچی راه میندازی که بیاو ببین خوشمزهدستاتم که مدام توی دهنته باهاشون بازی میکنی میخوریشون نیشخندزبان

یکمم از سال نو ولحظه تحویل سال نو بگم صبحش خواب بودی خمیازهولی موقع سال تحویلی خاله جونی بغلت کردو بیدارشدی و اومدی پیشمون بغللباسای خوکشلتو که بابایی برات خریده بود پوشیدی و مثه فرشته ها شدی فرشته

امسال اولین عیدی بود تو پیشم بودیماچقلب و ما تو خونمون تو شیراز موندیم همه فامیل تو تبریز دوست داشتن ببیننت نگرانولی بخاطر حال مادریزرگی نتونستیم بریم تبریز ایشالا که زودی خوب شه و باهم بریم تبریز چشمک

دوتا عکسم میزارم بعد برات بیشترشو میزارم بوووووووووس

قلبماچ

سهندی

پســــــــــــــــــــــر گلم سر سفره هفت سین قلبقلب

سهندی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مليحه
8 فروردین 91 11:20
الهي كه صد و بيست ساله بشه اين گل پسر نازنين


مرسی ملیحه جونم
نهیر
11 فروردین 91 23:43
سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشین سهند جون اولین عیدت مبارک توپولی من انشالله 100 تا عید ببینی
مامان سونیا
14 فروردین 91 16:59
سال نو تون مبارک باشه عزیزم همیشه شاد و سالم وخندون باشی گل پسر
سارا
19 فروردین 91 15:10
عزیزم
ماشاا...
سال نو خوبی داشته باشین در کنار هم


ممنون خاله جوون
مریم مامان پندار
19 فروردین 91 16:06
سال نو مبارک گلم من نبودم ببخش دیر تبریک گفتم عزیز خاله


مرسی خاله جووووون
یاسمن مامان رادین
19 فروردین 91 19:56
عیدت مبارک عزیزم.
الهی همیشه در پناه خدای مهربوون و زیر سایه مامان و بابا سالهای سال،بهترین بهار ها رو تجربه کنی


مرسی عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 فروردین 91 11:34
سلااااااااااااااااااام به سهند دوست داشتنی و مامان و خاله ی مهربونش
مطالب وبلاگتونو خوندم قشنگ بود. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم اگه مایل بودید به من سر بزنید منم یه پسر کوچولو به اسم محمد حسین دارم و یه نی نی ناز در راه. منو به اسم نی نی وبلاگ 213 لینک کنید . راستی 213 شماره اسم زهرا به حروف ابجده. موفق باشید


ممنون دوست خوبم حتما منم خوشال میشم
زهرا مامان مه سما
22 فروردین 91 16:31
وای خیلی خوش تیپی عزیزم


مرسی زهرا جونم به خوکشلی عروسمون که نیس
سارا بهرويان
27 فروردین 91 8:12
اي جانم اولين عيدت مبارك باشه عزيزه دل خاله