سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

اندر احوالات سهندی

1391/2/30 12:30
859 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمقلب ببخش که دیر به دیر میامناراحت آخه نمیذاری که وقت آزاد داشته باشم نگرانو بیام برات مطلب بذارم بغل

پسر گل مامان ماچمادر بزرگی هنوز توی بیمارستانهناراحت و میگن حالشون اصلا خوب نیس هر روز براش دعا میکنیم لبخندکه خوب شه و بیاد پیشمونقلب

یکمم از خودت بگم از خود راضیکه این روزا خیلی شیطون بلا شدی آخیه داد و هوارایی میکشی که بیا و ببینتعجب وقتی میذارمت زمین تا کمر خم میشی که بلند شی دستامو ول نمیکنی و به زور میخای وایستی.نیشخند

ولی وقتی میریم بیرون ساکت ساکت خنثیتو بغل بابایی اطرافو نیگا میکنیمژه.دیروز رفتیم برات خریدعید کنیم اما چیز جالبی به چشمم نخورد ناراحتفقط برات یه بالش آبی خوکشل خریدماز خود راضی تو هم دوسش داری عکسشو هم میزارم براتقلب

دیگه بگم که جغجغه گربه ایت رو خیلی دوس داری قلبکلی باهاش سرگرم میشی وقتی هم میام از دستت بگیرم و بلندت کنم گریه میکنی شدید گریهبعضی وقتا حسودیم میشه به گربه افسوسآخه از من جدا شدنی اینجوری گریه نمیکنی عزیز دلمزباننیشخندماچ

تازگیا هم آواز میخونی موقع خرابکاری کردن قهقههخاله جون میگه میخای صداشو با صدات پوشش بدیخجالتزبان

چند تا عکس جدید هم میزارم ازت توی ادامه مطلبماچقلب

 

 

سهندی و خرسی

این خرسه خاله جونیه توش گم شدنی مامان جوننیشخند

 

ای مـــــن قربون اون تعجب کردنت بــــــــشم قلبماچ

 

لبـــــــــخندت منو کشـــــــــــــــــــــــــــــــه گلم ماچ

 

ازین سرهمی خوشم میاد ولی تو دوست نداری همش ازم میخای درش بیارم زبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
13 اسفند 90 13:23
عزیزم ماشاا.... تو رو خدا براش اسفند دود کن خیلی نازه الهی فداش شم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
سارا بهرويان
19 اسفند 90 0:28
اي جااااااااااااااااااااااانم،فدات بيشم الهي:
X:
چيقده عكسات خوشملن عزيزه دلم


میسی سارا جوووووونم ا نظرای قشنگت بوووووووووووس
مامانی سلدا
20 فروردین 91 2:45
سلام چه پسر نازی خدا نگهدارش باشه
بوس برای سهند کوشولو
من شما رو لینک کردم البته خیلی وقته ببخشید که بدون اجازه این کارو کردم

خواهش میکنم این چه حرفیه گلم ممنون