سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

کارایی که جدیدا انجام میدی

1391/2/30 12:22
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پیسرم الان که اینا رو دارم مینویسم تو خوابی چون بیدار که باشی نمیذاری کاری کنم و همش دوس داری باهات بازی کنم آخ الان که 2 ماه و 26 روز قلب از اومدنت میگذره فکر میکنم کلی خاطره باهات دارم برا نوشتن ولی نمیدونم از کدومشون بگمسوال

پسر عزیزم قلب تازگیا یاد گرفتی با دستات عروسکاتو میگیری بغلو البته هرچیزی رو دوس داری مز مزه کنی چون همه چی رو میبری طرف دهنتخوشمزه

وقتی هم که گریه میکنی با آهنگ صدام میکنی میگی ما.... م ... و من سرشار از شادی میشم وقتی که میبینم صدام میکنیماچ

نگات که بهم میفته شروع میکنی به دست و پا زدن و خندیدن خندهقلبماچقربون خنده هات بشم همیشه بخند و شاد باش عزیزه دلمماچ

الانم داری یواش یواش بیدار میشی و باید برم دوستت دارم مامان جانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطی
29 دی 90 23:51
اخییییییییییییییییییییییییی داداشیم بزرگ شده خوووووووووووووووو


مرسی عزیزم اره بزرگ شده
اس اس
16 بهمن 90 12:00
این وبلاگو قشنگ نگه دار یه 6 سال دیگه

خودش بیاد بخونه

اینقدر تعریف کردی دلم خواست بغلش کنم


مرسی خاله ش حتما از طرفت بغلش میکنم:ِ