سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

خلاصه ای ازقبل و بعداز اومدن فرشته كوچولو

1391/2/30 12:20
379 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جان سلام بغل

قبل ازهمه چيزازخاله هات تشكرميكنم كه همچين كاري انجام دادن تابتونيم حرفامونو خاطراتمونو جاودانه كنيم.قلبماچ

عزيز دل مامان ،ما یعنی مامان و بابایی تو تاریخ 15/6/85 ازدواج کردیم ومامانی اومد شیراز بابا قبلنا هم شیراز بود 5 سالی رو بدون تو و در انتظار اومدنت سپری کردیمخیال باطل

توی این مدت یه سفر به دبی هم رفتیم با بابایی جات خالی مامان جون خیلی عالی بود ایشالا بزرگ بشی باهم میریم ماچ

تا اینکه توی تاریخ 15/12/89جواب مثبت آزمایش  مارو برد به آسموناقلبخدا بالاخره تو فرشته کوچولو فرشتهرو برامون فرستاد خداجون هزاران مرتبه شکرقلب

9 ماه تمام با همه سختی ها و شیرینی هایش اومد و گذشت تا اینکه توی تاریخ 1/8/90تو اومدی تو بغلم بغلعزیز دل مامان  و بابا شدی قلب

اولین حرفی که بابایی بعد از زایمان بهم گفت :عشقم قلببغلمرسی که پسر تپل مپل و خوشکلی برامون بدنیا آوردی خجالتخیلی ذوق زده شده بود باباییت همش قربون صدقه ت میرفت نیشخندمنم حسودیم میشد چشمک

تو اون روزا مادر جون و عمه لیلا پیشمون بودند خیلی برامون زحمت کشیدن از شون تشکر میکنم همینجا تا 40 روزگیت بودن بعد رفتن بغلقلب

و من و تو تنها موندیم و تو به من آموختی مادر شدن رو ماچ

و من هرروز بیشتر شناختمت معنی گریه ها و حرکاتت رو درک کردم بغل

با هر گریه تو نگران شدم و با هر لبخندت دنیایم رنگی و زیبا شد عزیز دلم کوچولوی من دوستت دارم و خوشحالم که پیشمی قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
1 بهمن 90 21:04
سلاااااااام سهند کوچولو

از همون موقع هایی که تو شیکم مامانی بودی مامانت از همه مون میخواس یه اسم خوشگل واست بذاریمانقده اسم های مختلف واست گذاشتیم...اوووووووووه منم اسمتو گذاشته بودم صمد
مامانت گوش نکرد که آخرم گذاشت سهند
حالا خودت بگو خدایی صمد خوجگل تره یا سهند؟


حالا بذا یکم بزرگ بشم میگم که کدومش بهتره الی جونم