سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

*:سال نو مبارک:*

1392/1/2 14:32
781 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااام بغلپسر گلم قلبماچبعد مدتها تونستم به نت و سیستم دسترسی پیدا کنمعینک

کلی حرف ناگفته برات دارم که نمیدونم از کجا شروع کنم گریه

اول اینکه سال نوت مبارک اووووووووووووومقلببغلماچایشالا سال جدید برات پر از خیر وشادی و برکت باشه هورامژه

امسال دومین عیدی بود که با هم تحویلش کردیم قلببغلم بودی موقع سال نوبغل با اینکه یکم همه خانواده ناراحت بودیمنگران بخاطر فوت مامان بزرگی ناراحتبا وجود تو لبخند رو لبای همه می اومدلبخند تونستی تو دل همه فامیل جا باز کنیاز خود راضی بطوری که همه دوس دارن باهات بازی کنند نیشخندو باهات باشن کلن بچه آرومی هستی مژهولی این روزا چون دور و برت شلوغه و از هر کس یه شیطنتی یاد میگیری یکم شلوغ شدی چشمکو من باید خیلی حواسم بهت باشه اوهتا خرابکاری نکنی یا خدایی نکرده طوریت نشهنگران.14 اسفند بعد فوت مامان بزرگی اومدیم تبریز و شما شدی مایه تسلی همه خدا رحمت کنه مامان بابایی رو آمینقلب

فروردین امسال شما 16ماهگی تو تموم کردی و شدی 17ماهه همه حرفهایی که میشنوی رو تکرار میکنینیشخند کلن دیگه اینجا ترک شدی و چند کلمه ای که فارسی بلد بودی رو هم فراموش کردی و ترکی حرف میزنی خندهخیلی شیرین زبونی ماشالا مثه طوطی شدی ضبط و پخشی ماشالاتعجب

کلماتی که میگی :

هودافسی:خدافظی

ماشی:ماشین

کی:کلید

علاقه فراوانی به ماشین و کلید و سوییچ دارینیشخند

پسر گلم اکثر کلمات رو هم درست ادا میکنیمژه قربونت بشم که ااینقد باهوشی بغلقلب

از دستت نمیتونیم برای مهمونایی که برا عید دیدنی میان چاقو یا کارد بذاریم تعجبچون زودی یورش میبری تا برداری و چادو چادو میکنینگران تا بهت بدیم و اصلنم متوجه خطرش نیستی گریه

راستی کلی هم عیدی گیرت اومدههورا که من برات نگهشون میدارم تا برا خودت خرجشون کنم نیشخندزبان

خوش اشتها هم هستیخوشمزه ماشالا از آخرین بار که وزنت کردم تو شیراز 1کیلو بیشتر شدی چشمت نزنمنیشخندماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم(مامان دینا)
11 فروردین 92 16:15
عیدتون مبارک ایشالا امسال سالی پر از خوبی و خوشی داشته باشید
ماشالا خوب این پسر گلتون بزرگ و ناز شده خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم
مهلا
11 فروردین 92 23:38
خاله ای پس چی شد من هم چنان منتظرم
نیر
20 اردیبهشت 92 0:52
خانوم نیستی کجایی؟
ماشالله به پسر شیطونت


نت ندارم(دلم برا همه تنگه(مرسی عزیزم