سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

شاهکارهای گل پیسر:)

1391/2/30 12:26
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان امروزم اومدم با کلی حرف 

پسرم پریشب برا اولین بار کامل تونستی غلت بزنی ومونده بودی چطور برگردی به پشت نگرانبعد از کلی تلاش گریه کردی و راضی نشدم به تلاش بیشترت و بغلت کردم آفرین به پسر نازم

دیشب هم خاله زهرا خونمون بود شب حسابی خیسش کردی هممون از

خنده مردیم قهقههتو خودتم انگاری میدونسی چیکار کردی نیشخند میزدینیشخند شیطون بلا شدیا از خود راضی

این روزا بهترین سرگرمیت دستاته همش دوست داری بیاریشون جلو چشمات و باهاشون بازی کنی و بچشیشون با چنان لذتی میخوریشون که قلبآدم

حسودیش میشه دلم میخاد بگیرم از دستت منم بخورمشونخوشمزه

وقتی هم که میزارمت زمین سرتو خودتو تا کمر خم میکنی که افقی نشی همش دوست داری عمودی بمونی وبازی کنی

چند شب بود که شیکمت نفخ داشت و اذیتت میکردناراحت امروز کمی بهتر بودی قلبماچ

راستی امروز تنهایی بردمت حموم چشمکچه شاپ شاپی راه انداختی

نمیتونستم کنترلت کنم تعجبهی میترسیدم بندازمت یا طوریت بشه که بالاخره خدارو شکر سالم آوردمت بیرون اصلنم گریه نکردی ولی برخلاف

همیشه زود نخوابیدی تا بابایی بیاد بازی کردیم

الانم که دارم اینارو مینویسم 3 بار گریه کردیگریه و اومدم تو گهواره ت تکونت دادم تا بخوابیآخ

خلاصه عزیز دل مامان خیلی خیلی دوستت داریم وعاشق خنده هاتیم ماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
13 بهمن 90 9:50
اووووخي فداش بيشم
خوب زووودي بزرگ شو با هم ديگه برقصيم و بتركونيم ديهه
هزار تا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بچسبه به لپات عزيزم


ممنون خاله سارایی بوووووووووووووووس
پرند.مامان دلارام
13 بهمن 90 12:23
سلام دوست جون
ایشالا همیشه سالم و سرحال باشه
سهند جون خاله
دوستون دارم



وای ممنون پرند جونم ایشالا بهمراه دلارام جونم
اس اس
16 بهمن 90 11:55
ای جوووووووووووونم

پسملتو از طرف من ماچش کن بگو قصد ازدواج دارم


ای جونم پیسرم قصد نداره آخه
اس اس
16 بهمن 90 12:27



چیرا ناراحت؟؟؟