سهندسهند، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

سهند نقل خاله هاش

مطلبی زیبا از مادرت که یه جایی خونده و خوشش اومده

1391/2/30 12:19
336 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم هر روز عاشقترت میشوم

و هر روز فکر میکنم که امروز نهایت عشق است اما ...

فردا میاید ومن ... خدا را سپاس میگویم ازین نعمت عظیم

مادر بودنم

لحظه ایست آن لحظه که مرا با تمام وجود نازنینت طلب میکنی,کاش زمان متوقف شود,خلوتی دو نفره ,من و چشمان ناز تو ,من و دستان کوچکت ,عشق من و آرامش تو...

مادرانه هایم ارزانیت

مگر نمیدانند که من در تو خلاصه شده ام مرا همین حس لحظات ناب بس است

عزیزم تمام تلاشم را برا خوب بودنت ...لذت کودکیت...میکنم

وتورا هیچ توقعی نیست...

خدایم بچشان به آنان که آرزویش را دارند

و نگهبانش باش مهربانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سارا
13 بهمن 90 9:42
چه متن قشنگي
مادر شدن خيلي حس خوبيه،ايشالله كه خدا بهت ببخشتت عزيزم،
خوو منم الان ني ني ميخوام باراني


گلم به وقتش ایشالاااااااااااااا حشود نشو دیه